2015/09/21

hobbyworld ~frosty day~

初めてのチャレンジサイト”Hobby world”の9月チャレンジのスケッチで作品を作りました♪

スケッチがこちら・・・


出来上がった作品がこちらです。
























お友達のお子様の写真を使わせてもらいました(*'▽')

スキーに行ったときの写真です。

















スキーウェアの色がムッチャワタシ好み♡
で、そのウェアの色に合わて作品を作りました。

最近好きな着色法、ディストレスインクで滲ませながら土台を作りました。

雪の写真なので、寒い感じに仕上がるように、
そして、雪がパラパラ降ってるイメージで(*^-^*)

楽しくチャレンジできました!



4 件のコメント:

  1. You have made a really beautiful layout, I really love all the colors.
    Thank you for participation in the challenge with us at Hobbyworld.

    Sincerely/Helén

    返信削除
  2. Oh, what a gorgeous Layout you have made for Hobbyworld's September challenge!! I love the colours!

    Thank you so much for participating.

    / Jeanette - Tettiz

    返信削除
  3. What a wonderful layout! I love all the colours! :)

    Thanks for joining us at Hobbyworld!

    Best regards, Malin

    返信削除
  4. wow, I really love the colors.

    Thanks for joining us at Hobbyworld.

    /Katja/Mezzanotte

    返信削除